سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 16033
کل یادداشتها ها : 19
خبر مایه

موسیقی


اشتباه نکنید این تصویر مسجد الاقصی نیست؟

این تصویر «مسجد قبه الصخره» است

ولی اکثر ما ها همیشه فکر می کنیم مسجدالاقصی همینه!

متاسفانه در طول چند سال اخیر هر طرح و پوستری که همگی به اسم مسجدالاقصی ولی با تصویر قبة الصخره است بر ما جلوه کرده! مسلمانان این تصاویر را به تمام نقاط - دیوار منازل و دفاتر کار - نصب می کنند غافل از اینکه اینها تصاویر مسجد الاقصی نیست! البته قبة الصخره نیز برای مسلمانان مهم است ولی حکمش فقط در حد یک مسجد است!

 

دلیل اصلی این مسئله عدم اطلاع عموم مردم همراستا با توطئه های اسرائیل است. صهیونیست ها سعی دارند مسجد قبه الصخره را در اذهان مسلمین جایگزین مسجدالاقصی کنند تا در طول زمان به هدف خود یعنی محو این مسجد در اذهان و سپس تخریب آن به طور فیزیکی دست زنند تا بتوانند در مکان این مسجد هیکل سلیمان را بناکنند. دراروپا و آمریکا چنین تصاویری را چاپ و منـتـشر می کنند و گاه با قیـمت بسیار اندک و حتـی به رایگان در اختـیار اعراب و مسلمـانـان قرار می دهند .

 

صهیونیست می خواهد تصویر مسجدالاقصی را از اذهان مردم پاک کند تا بتواند آن را تخریب ومعبد خود را پنهانی بنا کند و اگر کسی شکایت یا اعتراضی داشته باشد به طور زنده تصویر قبه الصخره را نشان خواهند داد و اظهار خواهند داشت که اتفاقی نیفتاده است . 

 

شاید براتون سوال پیش بیاد که اصلا چرا صهیونیست سعی داره این مسجد رو تخریب کنه؟!!!

 

 جواب برمیگرده به اعتقاد یهودیان مبنی براینکه حضرت داود تصمیم میگره برای خدا یه عبادتگاه بسازه و مقدمات این کارو انجام میده اما ساخت اصلی زمان حضرت سلیمان صورت میگیره! معنی "هیکل" در عبارت هیکل سلیمان هم "معبد باعظمت" است. این معبد 1500 سال قبل از میلاد مسیح ساخته میشه اما در حمله بخت النصر، 588 سال قبل میلاد این بنا کاملا نابود میشه. مکان اون معبد روی «تپه موریا» همان تپه ای که این دو مسجد روی آن قرار گرفته اند واقع است.

 

چندتا مطلب!

قدس یا بیت المقدس نام شهری ست که این دو مسجد در آن بنا شدند که یهودیان به آن اورشلیم می گن.

 

حرم شریف هم به محدوده مشخصی در اطراف این دو مسجد میگن.

  

 

 


+ سلام کسی اینجا هست که ارشد یا دکترای شیمی داشته باشه لطفا اگه کسی هست زود جواب بهه






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ